Monday, August 24, 2009

I'm in the urge to write something...

Just read Raditya Dika's blog for the first time, never be a fan of him and honestly, I don't read or watch Kambing Jantan (not that I have the intention too). And what makes me want to read his blog? the asnwer is as simply as twitter.

And you know, the first post I read which is the latest post he wrote, makes me smile. I like it! He can put the word 'love' in something as funny as watching Mr.Bean on TV and still feels as intense as 'you jump, I jump' in Titanic. He puts all barudak LSS to shame (tah barudak, ari ngagombal teh rada alus kek, lainna mengucapkan sesuatu yang cuman bisa bikin gw komentar: 'hadah...').

*piss ah* v(^_^)v


"falling in love with you is like prasmanan tanpa pernah terpuaskan. Semua detail-detail sifat yang kamu tawarkan: quirkiness kamu, ketidaklaziman kamu, kemengertian kamu terhadap keanehanku (begitu pun sebaliknya), seperti di tawarkan dalam piring-piring buffet dengan silver platter yang menyala rapih. Dan kuambil. Kukonsumsi. Namun, aku masih kelaparan. Lalu kuambil, kukonsumsi kembali. Dan aku, tetap kelaparan. Saya bisa menyalahkan ini kepada sifat aku yang menagih -dan tidak pernah puas-, atau kepada kamu yang terus menawarkan cita-rasa yang tak kunjung habis. Atau, kepada keduanya. I can only sum it up: I. Can’t. Get. Enough. Of. You."
[Raditya Dika]

No comments: